Hemmadag.......

Trots att det har varit fint väder idag, så har jag bara varit hemma.
Kanske lite synd, men,men det är sånt som händer......
 
Jag har väl inte gjort något speciellt idag.... direkt.
Tittat lite på Finnkampen tillsammans med Johanna.
Tvättat en maskin med kläder.
Ringt och pratat med en av mina morbröder i Finland och uppgraderat mig lite
om släkten och hans familj...."over there".
Jag har även varit här vid datorn.... i olika omgångar.....och sen har jag gjort lite
annat smått och gott.....för att få tiden att gå.
 
Efter Finnkampen åkte Johanna till Borlänge igen.
Tomt!
Idag skjutsade mormor och morfar henne.
Dom ville se var hon bodde och hur hon hade det.
 
Jag har nyss kollat på Kalle Moraeus.....och det var bra....som vanligt.
Det skulle nog vara en upplevelse att åka till Orsa och vara med på en inspelning
av programmet. Hmmm....kanske nästa år???
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Du får hänga på låset när biljetterna till Moraeus släpps (i februari tror jag) för det säger SVISCH och sen är de slut! :-)

Svar: Hej Karina!
Ja, jag är inte nå rådlös att biljetterna går åt på en gång.
Dels för att det är ett bra program....och passar många olika åldersgrupper..... och sen att det inte är tusentals platser i tältet.

Kram!
jagjaana.blogg.se

2013-09-09 @ 14:28:54
URL: http://vovvarochvavar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0