Höst på riktigt för min del......

Jag har varit utan internet i två dagar, så jag har inte kunnat
blogga då.
 
Inte för att jag har något speciellt att blogga om.....för jag är fortfarande
hemma från jobbet.
 
Idag har jag haft en sån där hemsk trött-dag..... då jag är så trött att jag
somnar hela tiden.... till och från.
 
Varifrån denna trötthet kommer? ja, det vet jag inte?
Det är nog inget specifikt, utan det är väl mina många olika "sjukdomsbilder"
som skapar den.....sömnapné.....järnbrist.....värk.....osv...... och lite olika
omständigheter här i livet.....
 
Men oavsett varifrån tröttheten kommer, så är den jobbig och påfrestande.
 
 
Imorgon är det fredag och då kommer Johanna hem.
Skönt att få hem henne!
 
Hasse är just nu iväg på en motorcykeltur, till Räfsnäs.
Det var visst något evenemang där..... för motorintresserade....eller något sånt.
 
I tisdag åkte långbyxorna på igen.....efter att dom har fått legat sen i våras.
Och igår åkte en långärmad tröja på, men det blev för varmt....tycker jag.
Än så länge har jag mina sommarsandaler, utan strumpor på mig..... men, men
det står väl inte på förrens dom också får komma i skymundan för höst skorna......
 
Så med andra ord: nu är hösten här....för min del!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0