Min lördag.......

Förmiddagen och halva eftermiddagen har jag bara varit hemma.
 
På sena eftermiddagen var jag förbi hos brorsan och dom.
Där blev det kaffe och prat med alla i familjen..... och lite gos med Sixten.
 
Efter det var jag hem till Anette och Henke.
Där hoppade jag över kaffet.
Det blev en hel del prat om det mesta.... som vanligt.
Henke var väl lite låg för att Brynäs vann över Leksand idag :)
 
Igår skulle ju vi titta på filmen "Natrual Born Killers", men filmen var
så rörig.... i alla fall i början, så vi bytte kanal och tittade på en annan film.
 
Jag missade "Skavlan" igår..... såg bara lite vid ett reklamavbrott.
Så imorgon kl. 11.55 går den i repris och då ska jag försöka komma ihåg
att titta på det.
 
Snart ska vi ha "filmtajm" här hemma.....undra om filmen hette "Bad Boys"?
Det är i alla fall en gammal film och jag har säkert sett den förut, men
det var så länge sen så man kommer väl inte ihåg allt..... tror jag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0