Värre än vad jag trodde........

Imorse var det jobbigt att kliva upp ur sängen och åka iväg och jobba.
Jag var så trött....och det är jag fortfarande.
 
Jag sov inte många blund inatt...och när jag väl slumrade till så sov jag
väldigt oroligt.
Själv tror jag att det berodde på att Johanna INTE ringde mig igår.
Första dan som hon INTE ringede!!!
 
Jag blev ju genast orolig och fundersam.
Visst, jag har ju kunnat ringa henne.
Men det ville jag inte, ifall Johanna hade bestämt sig för at hont inte skulle ringa mig.
Och samtidigt ville jag ju ringa henne.....för att ha lite kontroll....kyckling mamma som jag är.
Men, men....det var bara att bita ihop och tänka att "navelsträngen måste av helt"....
från båda hållen......förr eller senare..... och ju förr, desto bättre......
 
Men jag säger det.... det är lätt och vara kaxig och tro en massa saker.... när
man inte riktigt vet vad det innebär.....
För jag trodde att jag skulle hantera Johannas flytt bättre än vad jag har gjort.
 
För att lugna ner mina nerver, ringde jag Johanna tidigt imorse..... för att kolla
av läget.....och höra att allt var bra.
Och det var det ju!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0