En droppe i havet.......

Idag har jag bara varit hemma.
Jag har inte ens kommit in i duschen idag.... än i alla fall.
 
Jag har mest tagit det lugnt, men jag har även donat lite.... då och då....
på halvfart..... som kan ses som lite av städning.... eller något åt det hållet i alla fall.
 
Dagens städning är en droppe i havet, men någonstans måste man ju börja....
även om det är väldigt lite man får gjort.
Ja, det är vad jag i alla fall försöker inbilla mig själv.... för annars är jag mer den
där typen som vill göra allt färdigt... ja, med det man nu håller på med.
Men just nu finns ingen ork till det, så då får jag nöja mig med att göra
lite och så gott jag kan......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0