Fin present från min vän Marjo........

På jobbet fick jag mig en trevlig och glad överraskning.
Katja hade en present till mig från sin syster (Marjo som bor i Finland)..... som är min äldsta
vän och även min klasskompis från lekis till gymnasiet.
 
 
 
 
Jag fick denna fina Mumin mugg och vykortet med en fin hälsning på.
Jag blev jätte glad för presenten!!!!
 
Så Marjo, när du läser detta inlägg...... TACK för presenten!
Den värmde! :)
 
 
För övrigt så hade jag fullt upp på jobbet och tiden gick fort.
Tur det, för jag var och är så himla trötter idag.
 
Somnade till i soffan på eftermiddagen och sov ett bra tag.
Jag har bara varit hemma sen jag slutade jobbet.
 
Jag slapp till och med att åka och handla mat idag.
Skönt!
Johanna och Mattias fixade det istället.
 
Och snart ska gå och lägga mig för att sova.
 
God Natt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0