Full rulle......

Igår gick det i ett, från det att jag vaknade tills jag kom hem från vävningen.
 
Började dagen med en stressig och rörig arbetsdag.
Jag har fått mer arbetsuppgifter, som jag inte har hållt på med sen förrut, så det är
lite jobbigt och rörigt innan jag har lärt mig allt och fått rutin på det.
 
Efter jobbet åkte jag till Willys och handlade.
Där fick mina stresshormoner fart igen..... dels för att det var en hel del folk i affären....
och sen för att det var en lång väntan i kassakön.
 
När jag kom hem packade jag upp alla matvaror och sen åkte jag hem till
mina föräldrar.
 
Efter det åkte jag hem igen och började fixa till kvällsmaten och samtidigt
höll jag på med mitt #¤%"#&/¤ "köks-projekt".
 
När maten var färdig åt jag mat och gjorde iordning matlådor som jag sen frös ner.
Sen var det bara att bege sig tilll vävningen.
 
Kom hem från vävningen vid 21-tiden och då var jag trött, så då gjorde
jag ingen mer för den dagen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0