Gulliga och fina Hasse <3 .........

Lördag, och jag och kidsen tar det lugnt.
Just nu sitter vi vid varsin dator och underhåller oss själva.
Hasse är ute på en motorcykeltur, med sin nyinköpta motorcykel.
 
Igår när jag kom hem från jobbet, jag slutade lite tidigare, förstörde jag
Hasses överraskning.
Han höll på att städa lite och han hade även tvättat köksfönstrerna.
Sen hade han köpt tulpaner som stod på köksbordet.
 
 
 
 
 
 
 
Det var en trevlig och uppskattad överraskning.... även om jag "förstörde" den.
Det var gulligt och fint gjort av Hasse! <3
 
 
När jag kom hem från jobbet var jag så trött, så jag satt mig i soffan och sov.
Jag såg till att vakna i tid så att jag hann ner till gymmet till kl. 14.30 som
jag och Helena hade bestämt tidigare på dagen.
 
Väl på gymmet körde jag mitt pass.
Sen blev det kaffe och soffhäng tills jag skulle hämta upp Johanna vid en busshållplats.
 
På kvällen började vi att rensa i vårat hemska och överfyllda förråd.
Vi rensade grovt..... vi fyllde en släpkärra med lite större saker..... som till exempel
med en vävstol..... gamla skrivare, skärmar och andra it-produkter..... två stycken
blompedestaler.... större väskor.... gamla skor.....lampor....osv.....osv.
 
Släpkärran blev full och det märks knappt i förrådet.....att vi rensat bort dessa saker..... suck.
Puuuuh..... myyyycket jobb och rensning återstår att göra i förråden och vinden.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0