Kl. 13.54...... tulpaner.....present......

Idag började jag att jobba 75%.... alltså jag jobbar 6 timmar och
är sjukskriven i 2 timmar.
Det var lite ovant att "stanna" kvar på jobbet efter kl. 11.18..... och
att äta lunch där.
Men klockan 13.54 fick jag äntligen åka hem.
Då var jag trött och tung i huvudet......
 
På eftermiddagen var min mamma förbi här en vända.
 
Senare på eftermiddagen var jag en snabbis förbi hemma hos brorsan och dom.
 
Kvällen har jag tillbringat här hemma.
 
 
 
 
Igår när jag var barnvakt åt Molly, passade jag på att ta några kort på de
fina och färgglada tulpanerna som Lina hade fått av Marko.
 
 
 
 
Jag fick även denna present av Molly, som tack för att jag har varit barnvakt.
Det var en trevlig och rolig överraskning!
Det ska även bli spännande att smaka på allt.... för allt, utom Cashew nötterna,
är helt nytt för mig.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0