Ledigt för att gymma.......

Ja, int`vet jag om det är löjligt?..... bra?..... konstigt?......
dåligt?....... duktigt?....... naivt?....... galet?..... coolt?...... eller helt okej?
att man "måste" ta ledigt från jobbet för att kunna träna på gymmet????
(Jag tog ledigt de sista 2 timmarna av arbetsdagen).
 
Ja, måste och måste..... det var jag väl inte riktigt tvungen till.
Jag har ju kunnat strunta i att träna.....
 
Men nu ville jag träna!
För då fick jag även sällskap till/på gymmet av Helena och Anette.
Och jag hann även hem och vila/sova en stund innan vi skulle träna kl. 15.00.
Är ju så jävla trött och slut..... så jag kände att jag inte skulle ha orkat gymma
om jag inte hade fått vila lite först..... och ändå så var inte det heller så säkert
att det skulle hjälpa.
Ja, så tokigt är det..... just nu!
 
Jag kom i alla fall iväg till gymmet och jag gjorde mitt pass + lite till.
Sen blev det kaffe och prat, ett tag, vid soffhörnan.
Trevligt!
 
Kvällen har jag tillbringat här hemma.... i lugnan ro.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0