ÖB och Blomlandet.......

Igår var det väl en rätt så "normal" dag på jobbet.... ja, för
att vara min arbetsplats.....
 
Efter jobbet åkte jag till Borlänge.
 
 
 
 
Först hämtade jag Johanna från internatet.
Sen åkte hon och jag till Norra Backa.
Där var vi in på ÖB.
Jag har inte varit in på ÖB på flera år.
Nu var det dags, för jag skulle ha en viss sorts parasoll, som jag visste fanns på ÖB.
Det blev även en massa andra saker inhandlat.
 
Sen var vi in på Blomlandet....eller vad den affären nu heter?
Där köpte vi också lite olika saker.
 
Sen åkte vi hem.
Skönt, för det var en jävla massa folk och bilar....ÖVERALLT!
Ja, det märktes att vi har en storhelg på gång.
 
Innan vi åkte hem så var vi först förbi hos brorsan och dom.
Men där var det bara kidsen och en barnvakt hemma.
Men vi fick en pratstund med kidsen och även kaffe.
 
Efter det var vi förbi en snabbvända hos morsan.
Johanna skulle hjälpa henne med datorn.
 
Sen äntligen kunde vi åka hem.
 
 
 
 
Hemma möttes vi av denna syn.
Hasse och farsan var vid vedhög.....som vi fick hem för några dagar sen.
Vedhögen hade krympt rejält....
 
Kvällen igår tillbringade jag hemma i lugn och ro.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0