Seconhand.....gym....tacos.......

 
Imorse när jag åkte till jobbet var det några minusgrader ute.
Fönsterrutorna på bilen hade ett tunnare lager med is.
 
Idag jobbade jag fram till lunch.
Innan jag åkte hem var jag förbi på Pingstkyrkans seconhand butik.
Johanna och morsan var också där..... och hundra pers till.
Ja, det kändes då så i alla fall.
Det var så jävla trångt överallt.... och folk som gick hit och dit så man
hade ingen ro att stå still och titta på något.... för då kände man sig genast
iväg för någon.....suck.
 
Efter besöket på seconhand butiken åkte jag hem.
Johanna och morsan hade några fler ärenden att utföra i Ludvika.
 
Efter klockan 14.00 var jag och Johanna ner till gymmet.
Johanna började att gymma idag.
Helena och Anette var också där.
Som vanligt gjorde jag mitt pass.... och idag kändes det tungt.... av någon anledning?
Efteråt chillade vi i sofforna och drack lite kaffe.
 
Idag fixade Johanna kvällsmaten.
Tacos!
Det är gott, men jag tycker det var mycket godare förut.... när jag kunde äta mer grönsaker
till köttfärsen.... eller ja.....förr så åt man ju mycket av olika grönsaker och lite köttfärs.
Nu är det tvärtom.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0