Tillbaks till "vardagen"......

Natten som var, var inte god.
Jag hade jätte svårt att sova... och när jag väl somnade så drömde jag
bara mardrömmar.... om bland annat jobbet.
 
När väckarklockan ringde imorse så kändes det piss....  att semestern
redan var slut..... och att nu började "vardagen" igen... i ett helt år igen....suck.
 
Jag hade lite svårt att hitta den rätta rytmen med mina morgonrutiner idag, så jag
kom till jobbet prick kl. 07.00 ....  och då hade jag fått stressa för att hinna det.
 
På jobbet var mitt skrivbord fullt med papper.
Det blev mycket "detektivjobb" för mig innan jag hade lyckats gå igenom alla papper
och reda ut dom.
Ja, lite detektivjobb har jag kvar att göra imorgon.
Usch, det blev ingen vidare början.....
 
Under min semester har det börjat 2 st nya chefer hos oss.
En som är vikarie och en som är ordinarie.... och båda är kvinnor.
Det ska bli spännande att se hur dom är och fungerar.
Jag kommer ju att ha en del samarbete med dom.
 
Gissa om det var skönt när arbetsdagen äntligen var slut?!?
Japp!!!
 
När jag kom hem var jag jätte trött.
Men för att inte somna så började jag att dona och greja lite.
Jag gick igenom Mattias garderob.... som ju är både här och där i huset.... eftersom jag har
lagt undan hans kläder allt efter som dom har blivit för små för honom.
Så nu gällde det att hitta alla kläderna.... vilket jag inte gjorde.
För jag har i våras lagt undan kläder och dom hittade jag inte idag... hur jag än
sprang runt här i huset och letade efter dom.
Men allt som jag hittade, packade jag och Johanna ner i kassar och sen åkte vi med
dom till Nellie och Mollys kusin, Eddie.
 
Ja, sen har jag bara varit hemma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0