Julklapp och frusen tiggare......

Idag var jag och jobbade igen.
Jag hade fullt upp, så tiden gick fort.
Jag fick även årets julklapp av min arbetsgivare.....
 
 
 
 
,,,,,, en vattenflaska och ett träningsgummiband med instruktioner till.
 
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse till Coop på Lyviksberget och handlade.
Där satt en kvinnlig tiggare utanför dörrarna och såg så frusen ut.... med många lager
kläder och en filt på sig.
Usch, va synd jag tyckte om henne.
Hon fick även en slant av mig... som hon tackade så mycket för och sen sa hon något
på sitt språk och samtidgt strök hon mig på armen.
Synd att jag inte förstod vad hon sa......
 
Kvällen har jag och Hasse, bland annat, tillbringat framför tv:n med att titta på
en spännande film på en av filmkanalerna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0