Rätt så lugn helg.....

Helgen har varit rätt så lugn.
 
Det har varit mycket snörvel och hosta här hemma.
Hasse är förkyld och han har en jävulusisk hosta.
Mattias blev sjuk igår... med halsont, snuva och hosta.
Själv börjar jag känna mig lite bättre.
Johanna är den enda i familjen som inte är förkyld....än...."peppar, peppar..."
 
Vi har mest varit hemma i helgen.
Men igår på eftermiddagen promenerade jag och Hasse hem till brorsan och dom.
Där blev det fika.
 
Och idag på eftermiddagen promenerade vi hem till mina föräldrar.
Där blev det också fika.
 
Jag och Hasse har tittat en hel del på tv:n i helgen.
Det har blivit mycket tittande på skidåkning.
Vi har även tittat på några filmer.
Och ikväll ska jag avsluta denna dagen med att titta på SVT1.
Först blir det att titta på Kronérs julstök och sen på serien "Blå ögon".
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0