Skit, skit och skit dag!!!.......

Idag har jag gått upp i tid.
Nu jobbar jag 75% av min ordinarie arbetstid.
Nu är det bara att hoppas att det går bra.....
 
Visserligen började det inte bra.
Jag hade FULLT upp och mer där till!
Plus att det var så mycket otydliga, felaktiga, bristande, ofullständiga, saknade,
dubbla info, ingen info alls... osv... osv ang. löneuppgifter.... allt vad det innebär.
Ja, det är svårt att förklara hur jävla rörigt det är.... hur jävla svårjobbat det är....
hur man får jaga efter korrekta uppgifter.....med mera....
Så idag var det SKIT JOBBIGT att försöka göra mitt jobb och veta att det blev rätt.
Ja, det var en SKIT, SKIT , SKIT DAG!
 
Och tyvärr ser morgondagen ingen bättre ut.
Jag har fullt med papper på mitt skrivbord... som MÅSTE göras imorgon.
Usch, jag känner redan pressen och stressen....
 
När jag kom hem från jobbet idag så dröjde det inte länge förrens jag slocknade
framför tv:n.
Jag var helt jävla slut!
 
Ja, jag är så slut och trött att jag orkade inte ens ta mig till vävningen idag.... tyvärr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0