Varm, men för stor......

Min trasiga tand håller på att skava sönder min tunga.....känns det som.
Hoppas, hoppas att jag får en tid till tandläkaren på måndag och att dom fixar min tand.
 
Martin är fortfarande kvar hos oss.
Han ska sova här inatt med.
Man ser varken honom eller Mattias så mycket.... men dom hörs desto mer.
Dom är mest inne på Mattias rum och spelar spel, lyssnar på musik
eller tittar på roliga klipp/film och skrattar så dom nästan kiknar.
 
På eftermiddagen trotsade jag och Hasse kylan och gick ut på en promenad.
 
 
 
 
Min luva är för stor så när jag hade den på mig så såg jag ju knappt något.... men
den värmde gott i alla fall.
 
Till slut promenerade vi hem till Hasse föräldrar och hälsade på dom.
Där blev det kaffe med dopp.
 
Sen var det bara att promenera hem.
Kylan nöp rejält i kinderna.
 
Tidigare ikväll fick vi kaffebesök av en f.d kollega till mig.
Det blev en hel del prat och skratt runt köksbordet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0