Alla hjärtans dag.......

Idag har jag varit trött....hela dagen.
 
Arbetsdagen gick fort... och det är skönt att det är helg igen.
 
Idag firade vi en arbetskamrat som fyller 50 år.
Hon i sin tur bjöd på prinsesstårta.... som jag först tackade nej till, men som jag
sen ändå provade att äta av....och jag tog pyttelite tårta på skeden,,,,och smakade....och det var
som jag trodde.....jag klarade inte av att äta av den.....jag blev att må illa.
 
När jag kom hem från jobbet fick jag en trevlig överraskning med posten.
 
 
 
 
Jag hade fått detta Alla hjärtans dag kort från min barndomsvän Marjo....som bor
i Finland sen ca 25 år tillbaka.
Själv har jag inte skickat något kort, så jag passar på att önska Marjo och alla er
som läser denna blogg, en riktigt bra Alla hjärtansdag och helg.
 
På eftermiddagen var Hasse till Borlänge och hämtade hem Johanna.
Själv var jag så trött så jag somnade sittandes på soffan och sov i ca två timmar.
 
Senare på eftermiddagen fick vi ett trevligt besök av Hasses föräldrar.
 
 
 
 
Vi fick denna fina Alla hjärtans dag rosbukett.
Hasses mamma hade även bakat lingonkaka (typ som mjuk pepparkaka) som
hon hade med sig till kaffet.
 
Eftersom det är fredag så har jag tittat på "Skavlan".
Idag var bland annat Dr. Alban med i programmet......och att han är 56 år....
ja, det trodde jag väl aldrig!!!!
Han ser mycket yngre ut!!!
 
Nu återstår det bara för mig att göra mig iordning för natta och förhoppningsvis
får jag sova gott hela natten........
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0