Hasse <3 <3 <3............

Idag har jag och Hasse tittat på OS i skidåkning.
Vilken kille den där Dario Cologna är!!!
Han har ju varit skadad och opererat foten, så han har inte tävlat något tidigare på denna säsong.
Idag var det hans andra tävling, efter fotskadan.
Och karl går och vinner skiathlon 30 km!
Helt otroligt, tycker jag i alla fall!
 
Idag gjorde jag tacopaj till lunch.....som blev alldeles för starkt för mig.
Jag hade i jalapeno....enligt Hasses önskan.
Hasse och kidsen tyckte det var gott, men jag kunde inte äta av den.
Usch och fy, vad sur och besviken jag blev.
Jag hade ju sett fram emot att äta paj och sallad.....som jag inte har ätit på jättelänge.
 
Hasse tyckte så synd om mig, så han fixade en ny tacopaj till mig.... senare
på eftermiddagen....så att jag kunde äta paj till kvällsmaten.
Mmm.... det var gott!
Och det var jättegulligt gjort av Hasse!!! <3 <3 <3
 
På eftermiddagen var jag och Hasse en sväng hem till Marko och Lina.
Där blev det kaffe och fika.
 
Tidigare ikväll fick vi besök av Helena.
Vi satt i några timmar, i köket, och pratade om det mesta.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0