Kalas hos Molly......

Vilken spännande damstaffet vi fick se idag!!!
Jösses, vilken prestation Kalla gjorde!!!
Hon tog in 26 sekunder på ledande Finland och på upploppet gjorde
hon en makalös spurt in i mål.
Vilken kvinna!
 
 
 
 
Idag var vi till Molly och grattade henne.
Hon fyllde ju 6 år tidigare i veckan.
 
 
 
 
 
 
 
Molly var så kalasfin i hennes klänning och fjäderörhängen.
 
Av oss fick hon det klassiska spelet "Den försvunna diamanten".
Vi har ju det spelet sen Johanna var liten och det spelet brukar Molly vilja spela
när hon är hemma hos oss.
Nu fick hon sitt egna spela att spela med, precis när hon vill.
 
 
 
 
Vi fikade och Lina hade dukat upp med gott fikabröd.
 
Tårtan vågade jag inte smaka på.
Men däremot smakade jag på en hemgjord munk, men efter två små tuggor blev det stopp.
Provade även en Brago Choklad kex, men det blev bara en lite tugga och sen blev det stopp.
Så jag fick nöja mig med två koppar kaffe istället.
 
 
 
 
Det var fullt ös på Molly medans vi var där.
Mina föräldrar var också där, samtidigt med oss, och grattade Molly.
Det var ett trevligt och roligt kalas.
 
Resten av kvällen har vi varit hemma.
Vi har tittat på Melodifestivalen....och jag hittade ingen favorit bland kvällens låtar.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0