Filmtajm med våran nattgäst.......

Imorse när jag vaknade och tittade ut så var det vitt på backen.
Vi hade fått lite snö under natten, så nu är det lite "ljusare" ute.
Men för min egen del kan det komma lite mer så att det blir ännu "ljusare"
och finare med ett heltäckande snötäcke.
 
Idag hade jag privatchaffis till jobbet, Hasse körde mig.
Skönt att slippa köra när man är trötter....
 
När jag kom hem från jobbet satte jag mig i soffan och somnade till ett tag.
 
Senare på eftermiddagen kom.......
 
 
 
 
...... Molly hit med en väska......och tre filmer.
Hon ska sova över hos oss.
Sen ikväll vill hon titta på en av sina filmer, "Trassel".
Så senare ikväll blir det filmtajm med snacks till.
 
Vid 17-tiden var jag och Molly och hämtade upp Johanna från Stenbäcken.
Hon kom med bussen från Borlänge.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0