"Löpande-band-jobb"........

Idag på jobbet var jag utan löneprogrammet.
Företaget håller på att flytta den till en annan server, så då var den nedstängd.
 
För att få tiden att gå, så sysselsatte jag mig med bland annat detta:
 
 
 
 
Jag klistrade fast en etikett på kartonger......som är första fasen i ett packningsjobb
som vi har fått till jobbet, för tillfället.
Jag hämtade en bunt ovikta kartonger och en remsa med etiketter/klisterlappar
och satte mig vid mitt skrivbord och klistrade för glatta livet.
 
Ibland får vi in lite olika sorters "packningsjobb" och då händer det att jag hjälper
till med det när jag får och har tid över till det.
Jag tycker det är kul att göra något annat....ett litet tag och ibland.... helst när det
är sådana här "löpade-band-jobb".....
 
På eftermiddagen var jag hem till Lina och fick mig en pratstund och kaffe.
Sen har jag bara varit hemma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0