Magen protesterade.......

Idag har jag varit dålig i magen, för första gången sen operationen.
Det enda "annorlunda" och "nya" som  jag har ätit, igår och idag, är Vicks halstabletter....sockerfria.
Så inte vet jag om det är sötningsmedlet i halstabletterna som min mage inte tål.....???
Eller så är det något annat????
 
Jag har mått lite illa idag.....och så fort som jag har ätit något.....typ Kesella och Skyr....har
inte vågat äta något annat.....eller druckit vatten.....så har min mage protesterat högljutt.....
men hittills har det inte blivit mer än så....."peppar, peppar....".
 
Jag och Hasse har kollat på Tour de ski.
Ja, jag hängde väl inte med så bra.....för jag slumrade till lite då och då.
Tröttheten sitter kvar i mig....
 
Mot kvällningen var jag och Hasse förbi en vända hos brorsan och dom.
 
Sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Jag tål inte heller sockerfritt, men en del sorter funkar något bättre än andra. Vicks är bland det värsta i sockerfri halstablettväg för mig, Läkerol funkar om jag inte äter så många. Halls funkar bättre, deras är dessutom kanongoda! Har du känt av gallbesvär? Många GBP-opererade kan ju göra det.

Svar: Hej Karina!Har du opererat dig???
Nä, jag har inte känt av någon gallbesvär....ännu.
Och jag hoppas jag slipper det med! :)

Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-01-07 @ 15:28:13
Postat av: Karina

Japp.

Svar: VA!?!?! När då???Har det gått bra för dig???

Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-01-08 @ 16:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0