På vårdcentralen......

Imorse var jag först till vårdcentralen innan jag åkte och jobbade.
På vårdcentralen var jag först in på lab och lämnade/fyllde på 9 st provrör med blod.
Så nu ska det väl bli ordentligt testat för ev. vitam- och mineralbrist i kroppen???
Efter lab var jag in till en distriktsköterska.
Hon i sin tur fyllde på med B12 vitaminer i min kropp.....genom att ge sprutan
i ena skinkan..... i en muskel.
 
Ett tag inbillade jag mig att jag blev piggare av B12-sprutan, men ärligt talat
så vet jag inte om jag blev det.....för någon större skillnad har jag inte märkt resten av dagen.
Hmmm...det kanske kommer???
 
Däremot blev jag lättad av att jag äntligen fick komma till lab för provtagning
och sen att jag fick lite påfyllnad av B12.
Nu kan det ju bara bli bättre .....med min trötthet....????
 
På jobbet blev det inte så mycket gjort.
Lönesystemet var ej tillgänglig på förmiddagen.
Så för att fördriva tiden klistrade jag lappar idag med.
 
Senare på eftermiddagen var jag till Ludvika igen.
Den här gången åkte jag och Hasse till Coop på Lyviksberget för att handla.
 
Jaaa-a....och sen har jag bara varit hemma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0