"Peppar, peppar....."

Igår blev det inget inlägg skrivet..... för jag hade ingen internet hemma.
Så då skriver jag nu en liten resumé .....om gårdagen.....här på jobbet.
 
Började gårdagen med att jobba mina timmar.
Igår hade vi också krångel med datorerna här på jobbet, men idag verkar
dom funka.....ja, än så länge...."peppar, peppar...."
 
Efter jobbet fixade jag iordning lunch och jag hann precis bli färdig med maten
när Hasse kom hem från jobbet.
 
Efter maten slöade jag och Hasse på varsin soffa.....med att slötitta på tv:n.
 
Hasse har under denna veckan dragit på sig en förkylning, så han är inte
så värst pigg och kry.
Jag och Mattias har klarat oss från förkylningar....än så länge...."peppar, peppar...."
 
Igår på eftermiddagen åkte jag och Mattias till Coop på Lyviksberget och handlade.
 
Sen resten av dagen och kvällen var jag bara hemma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0