Röksugen.......

Usch och fy, idag har jag varit TRÖTT!
Jag har bara varit hemma och sovit/vilat mest.
Såååå tråkigt!
Jag var ju så pigg, alert och energifull efter operationen....och det kändes och var så skönt.
Nu är jag nästan lika trött som före operationen....
 
Sen är det inte bara tröttheten jag "kämpar" med..
Nä, sen 1-2 veckor tillbaka har jag fått mer begär efter cigaretter.
Jag har drömt om cigaretter i flera nätter.
Jag har drömt att jag har börjat att röka igen, och att det har känts så
befriande, gott, skönt, uppiggande, härligt....osv.
 
Jag är alltså i en svacka vad det gäller rökningen.....kan man säga.
Jag känner på "flera kilometers avstånd" när det är någon som röker....och
det luktar ju sååå gott!
Jag ser varje fimp på backen och blir så sugen på en cigarett.
I vissa situationer har jag tänkt eller betett mig som om jag fortfarande rökte.
 
Snart har jag varit rökfri i 4 månader och vägen för en fortsatt rökfri vardag känns
väldigt lååååång och jobbig just nu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0