Vi var på besök och vi fick även besök.........

Förmiddagen var lugn här hemma.
 
På eftermiddagen var jag, Hasse och Johanna hem till brorsan och dom.
Där blev det fika och en massa prat.
 
När vi skulle hem frågade vi Molly om hon ville följa med oss hem och pyssla lite.
Nellie var det ingen idé att fråga eftersom hon hade en kompis hemma som hon lekte med.
 
 
 
 
Molly blev med oss hem och vi började att pyssla på en gång.
Idag blev det klippa-klistra-pyssel.
 
Efter cirka en timmes pysslande ville Molly hem, så då skjutsade jag hem henne.
 
När jag kom hem började jag att plocka ihop och ta fram återvinningen.....som jag
tänkte åka med till någon återvinningscentral.
Men jag kom aldrig så långt.
Dels fick vi besök av Helena och sen ville Johanna låna bilen.
 
Helena var här i några timmar och vi satt i köket och pratade om allt mellan
gym till Kaj Pollack.
Vi hade det trevligt och tiden den bara rusade fram.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0