Bad i Barken och i poolen.......

Usch och fy för denna värmen!!!!!!
Jag blir helt slut av den!!!!
Meningen med semester är ju att man ska njuta av den och
ladda batterierna.
Men som det är nu så är jag ju mer trött och slut nu än när jag gick på semestern.....
 
Idag velade jag, fram och tillbaka, om jag skulle orka åka ut på sjön med båten.
Ja, att åka ut är väl inte jobbigt i sig.
Nä, det är ju all förberedelse.... med matsäck, vätska och allt annat som ska med.
 
Men till slut blev det bestämt att vi skulle åka ut med båten.
Helena som var förbi hos oss när vi höll på att vela, ville också bli med ut på sjön.
 
Så vid 14-tiden åkte jag, Hasse, Johanna och Helena ut på sjön.
Det var hett i solen...puuuh.
Och det var varmt i vattnet.... det svalkade inte ens.
Men det var skönt ändå att plaska i det varma vattnet... vilket vi gjorde ett
antal gånger.....för att fly från den stekande solen.
 
På kvällen när vi åkte hem, stannade vi till hos söti-pötisarna och frågade
om dom ville följa med oss hem och bada i poolen.
Och det ville dom.
 
Så jag, Johanna, Mattias, Nellie och Molly plaskade i poolen och vattnet
var 27 grader, så det svalkade inget det heller..... men det var skönt ändå att plaska lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej Jaana !!

Hoppas att allt är bra med dig/er. Med oss är det bara bra. Tänkte höra med dig om jag får komma och testa poolen idag vid femtiden ? Om det är väder för det och att ni inte har planerat nåt annat.
Vi ses !!
Katja

2014-07-27 @ 09:45:30
Postat av: Jaana

Hej Katja!

Ja, du kan komma och testa poolen.
Vi är nog hemma då.

Kram!

2014-07-27 @ 11:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0