Bad, Råttfällan och film......

Ännu en dag då man inte orkar göra något på grund av hettan.....
 
Så idag har jag bara varit hemma och så även resten av familjen, så gott som.
 
 
 
 
 
 
 
Idag på eftermiddagen blev det bad i poolen.
Det var jag, Johanna, Nellie och Molly som plaskade för glatta livet.
Och som vanligt så var det skönt.
 
 
 
 
Mot kvällningen kom Nellie hem till oss som nattgäst.
 
Vi spelade "Råttfällan" .......ett nervpåfrestande spel....hahahhaaa.
Jag, och några till, blev skrämda varje gång det small till i "råttfällan".
Så till slut satt man med nerverna utanpå.... hahahhaa.
 
Senare på kvällen blev det popcorn och film.
Det var någon animerad film som Nellie hade med sig.
Det handlade om några djur på savannen.
 
Snart ska jag försöka att sova....  i hettan som råder här inne....fastän vi
har öppet överallt och fläktar som snurrar för fullt, så blir det ingen svalare här inne....och
allra minst på översta våningen.....där vi har vårat sovrum......puuuh.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Härligt med egen pool!
Jag som inte har pool får väl sätta mig i regntunnan istället då... ;-)

Svar: Hahahhaaa.... ja, så gjorde man ju ibland som barn.Japp, det är härligt med en pool... bara gå i och svalka sig när man känner för det :)

Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-07-29 @ 12:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0