Cruising i Säter........

Igår på förmiddagen var vi bara hemma och tog det lugnt.
 
På eftermiddagen fick vi besök av Hasses föräldrar.
Vi hamnade ute i vårat "extra rum", altanen, där vi satt och fikade och pratade....
och hade det trevligt.
 
Sen var jag och Hasse ner till byn och handlade på Apoteket och Ica.
Jag skulle bland annat ta ut kortisontabletter, Betapred, till Mattias.
Men dom var tydligen helt slut över hela Sverige.
Tillverkaren hade helt slut på dom och ny medicin kommer inte förrens i augusti.
Jösses, har det varit en allergisk epidemi i Sverige?
 
På kvällen åkte jag och Hasse till Säter och tittade på cruisingen.
Det var mycket folk och bilar i rörelsen..... överallt.
Och ju senare på kvällen det blev, desto mer fylla blev det också.
 
Jag tycker det är kul att titta på alla dessa fina och färgglada bilar....ja, och vissa
är mindre fina och rostiga....
Sen tycker jag att dom luktar gott om det låter så härligt om dom.
Och nä, jag skulle inte ha nå emot att ha en egen "raggarbil"
 
Vi passade även på att hälsa på Anette och Henke på campingen.
Där blev det kaffe, prat och mycket skratt.
 
Och när vi skulle hem så fastnade vi en kö av "raggarbilar".... och gissa
om man kände sig "udda och felplacerad" i våran Volvo!?!
:)
 
Mycket bilar = mycket bilder i detta inlägg.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0