Dålig, sämre, illa, skit och helvetisk.........

Vissa dagar är dåliga.
Vissa dagar är sämre.
Vissa dagar illa.
Vissa dagar är bara skit.
Och vissa dagar är helvetiska.
Idag har jag haft en av dessa dagar..... utan att nämna vilken och utan att
gå in på detaljer.
Men så mycket kan jag säga att det har med jobbet att göra.... mina
arbetsuppgifter...... min arbetsbörda......osv.
 
När arbetsdagen var över och jag äntligen fick åka hem, så fick jag
med mig hem en jävla huvudvärk..... en utmattad känsla.....en
total trötthet..... "stress-symptomer"..... dåligt humör......med mera.
 
Väl hemma gick jag direkt och satte mig i soffan och drog över mig en filt.
Ja, jag har fått frysa på jobbet, idag med.
 
Det dröjde inte länge förrens jag somnade.
Hasse väckte mig vid 17.30-tiden, som jag hade bett honom att göra.
Men jösses, vad slut och trött jag var.... och är fortfarande.
 
NU VILL JAG HA SEMESTER!!!!!!!!!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Stor kram till dig <3

Svar: Tack Lina! Kram tillbaka! <3
jagjaana.blogg.se

2014-07-03 @ 11:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0