Poolhäng med Molly och Nellie.......

Som sagt, igår var det sista arbetsdagen före min semester.
Och det "firade" jag med att sluta till lunch.
 
Tyävrr så är jag inne i en tröttperiod... eller så är det värmen som
orsakar min trötthet?.....
Jag var tvungen att sova lite på eftermiddagen, men inte blev jag piggare för det.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse hem till brorsan och dom.
Där blev det fika i skuggan.
Skööönt!
 
När vi skulle hem följde både Nellie och Molly med oss hem.....
 
 
 
 
....... för att göra mig sällskap i våran pool.
Så igår blev det premiärdoppet för mig i poolen, och det var så skönt och svalkande.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0