Fika, Coop, hälsokakor och kronprinsesasn Victoria......

Igår gjorde jag ingenting!
Inte ens ett inlägg här.
Jag var så jävla trött!
Sov mycket på soffan, då jag somnade hela tiden när jag försökte titta på något program.
 
Idag är jag också trött, men jag har ändå försökt göra något annat
än sova och vila....även om det är vettigt när man verkligen behöver det.
 
Efter lunch var jag och Hasse hem till brorsan och dom.
Där satt vi ute på deras terass och fikade.
 
Sen åkte vi till Coop på Lyviksberget och handlade mat.
Så nu klarar vi oss i några dagar.
Tyvärr var Kesellan slut....grrrr.
 
Sen har vi bara varit här hemma.... för det regnar ju till och från... och just nu
regnar det igen.
Jag tycker det är bara skönt med en lite svalare dag.
Vi har ju haft det så jättevarmt ett tag nu.....
 
Nyss gjorde jag, med lite hjälp av Hasse, hälsokakor... som håller på och gräddas i ugnen nu.
Jag har varit sugen på dessa kakor ett längre tag, så idag äntligen blev
det av att jag gjorde dom.
Det blir en omgång till med hälsokakor efter dom som är i ugnen nu.
Mmmm..... det ska bli så gott att knapra i sig en bit kaka.
 
Klockan 21.00 ska jag titta på firandet av kronprinsessan Victoria.
Jag måste titta om jag ser mina vänner och bekanta som är på Öland och på
Victorias födelsedagsfirandet.
:)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0