Filmtajm med "Frost".......

Skönt med långhelg!
 
På jobbet hade jag fullt upp, men ändå så gick dagen sakta fram.
Usch, det var en seg och lång dag idag.
 
Efter jobbet var jag och Johanna hem till min bror och grattade
honom på hans födelsedag.
Hasse kunde inte följa med oss eftersom han jobbade.
Och Mattias är ju som han är..... han vill nästan aldrig följa med oss på något.....
 
Sen var vi även ner till Heros och tittade på när Molly tränade fotboll.
Nellie följde också med oss dit.
 
När vi skulle åka hem blev Nellie med oss hem och hon ska även sova över här.
 
 
 
 
Tidigare ikväll hade jag, Johanna och Nellie filmtajm med lite snacks och dricka.
Vi tittade på filmen "Frost".
Den var bra.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0