Glass ner vid hamnen........

Förmiddagen var lugn och slö, här hemma.
 
Till lunch gjorde jag laxbitar med vitlöksost på och i grädde och till det blev det kokt ris.
Mums! Gott med fisk..... och vitlök!
 
På eftermiddagen cyklade jag och Hasse förbi hemma hos brorsan och dom.
Där plockade vi upp Molly och sen cyklade vi tre ner till......
 
 
 
 
....... hamnen och köpte oss varsin bägare med glass.
Jag åt en kula med pecannöt.
Mmm... den är ju så god!
Efteråt blev jag liiiite illamående.... men inget allvarligt.
 
När vi cyklade hem med Molly, så bjöd Lina oss på kaffe.
Puuuh... det var varmt i solen!
 
Innan vi cyklade hem, cyklade vi förbi hemma hos Helena och Lars.
Där var det bara Helena som var hemma, och hon höll på att städa.
Så vi gick aldrig in utan växlade lite ord med varandra ute.... vi på backen och
Helena uppe på balkongen.
 
Kvällen har vi tillbringat precis som vi tillbringade förmiddagen..... lugnt och slött.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0