Hade inte tid.......

Orkade inte skriva något inlägg igår, när jag väl hade tid till det.
 
Jag var och jobbade mina 8 timmar.
När jag slutade jobbet åkte jag bara hem och vände, för klockan 16.30
hade jag en tid för fotvård hos Lotta.
 
Efter fotvården var jag bara hem och åt.
Sen var jag och Johanna hem till brorsan  och dom och hälsade på......och vi
var även dit med lite grejer till kidsen som vi hittade på när vi röjde i förrådet häromdagen.
 
När vi skulle hem stannade vi till hos en bekant som höll på och donade ute i trädgården.
Jag var nyfiken på vad han höll på med och samtidigt hoppades jag på att få se
hans lille son som bara är några månader gammal.
Jag fick min nyfikenhet stillad och jag blev även totalt charmad av den lilla, söta,
gulliga, fina och glada bäbisen.
 
Väl hemma igen så var klockan närmare 20.00 och då bänkade jag mig
framför tv:n, tillsammans med Hasse, och tittade på "Allsång på Skansen".
Efter Allsången blev det ju ett avsnitt av "Morden i Midsommer", så då var jag "tvungen"
att titta på den också. Men jag hade lite problem att hålla mig vaken den sista
halvtimmen av programmet.
 
Så när mordgåtan var löst och programmet tog slut, så var jag så slut och trött
att jag gick raka vägen till sängen och la mig för att sova.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0