Min duktiga sambo <3 <3 <3............

Usch, jag har haft, och har, en sån där trött period igen.
Och varför, jag det vet jag inte?
 
I torsdags, strax före lunch, fick jag nog på jobbet.
Jag stängde ner datorn och gick hem och sjukskrev mig.... och jag var
även  hemma i fredags.
 
Jag har mest vilat och sovit sen i torsdags.
Jag har varit så jävla trött och matt.... suck.
Så tråkigt och jobbigt när man är så slut som människa, och man vet inte varför????
Man vet inte vad man kan göra eller ändra på så att man ska bli piggare....  och det är jobbigt.
 
Idag, på förmiddagen, lyckades jag i alla fall att pallra mig ner till gymmet tillsammans med Helena.
Det var jobbigt, eftersom orken inte riktigt fanns/finns där, men jag gjorde en
lite kortare variant av mitt "ordinarie" pass.
Efteråt satt vi i soffhörnan och pratade och drack kaffe.
Det är alltid lika trevligt!
 
När jag kom hem fick jag mig en riktigt glad, trevlig och bra överraskning.
Min älskade sambo, Hasse, hade städat och röjt på nedre våningen!!!
Han är så duktigt!!! <3 <3 <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0