Priset för gårdagen......

Det är så märkligt.... så här är det varje gång.... hittills i alla fall.....
 
Om jag har varit igång en hel dag.... med olika aktiviteter.... så vet jag
att nästa dag får jag "betala" priset för det.... genom att jag är helt slut och matt då.
En dag då jag knappt orkar hålla mig vaken.
 
Så blev det idag!
Suck!
 
Jag har mest kämpat mig genom hela dagen..... genom att försöka hålla mig vaken.
På eftermiddagen fick jag ge upp och lägga mig ett tag för att sova på soffan.... istället
för att sitta och slumra till hela tiden.
Och när kidsen väckte mig efter en timme, som jag hade bett dom göra, så hade
jag jätte svårt att vakna och kvickna till.
 
Ja, jag har inte gjort ett endaste skit idag.... även om jag hade lite olika planer för idag.
Så tråkigt!!!
Jag har inte ens orkat duscha och klä på mig idag.
Ja, jo...liiiite kläder har jag på mig.... trosor och tröja.
 
Ja, snart får/ska jag gå och lägga mig för natta.... och jag hoppas jag kan tanka
på med lite energi då.... så jag är något så när pigg imorgon när jag ska jobba.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0