Innehållsrik lördag......

 
 
 
 
På förmiddagen var jag och Helena ner till gymmet och körde ett pass.
Puh, idag var det svettigt.
Vi hade turen med oss. Det var inte många själar som tränade idag....ja, medans vi var där.
Desto mer folk var det utanför gymmet, på gatan, som gick och tittade på årets marknad.
 
Jag själv var inte ner på själva marknaden.
Kände inget behov av det.
 
 
 
 
På eftermiddagen cyklade jag och Hasse hem till mina föräldrar.
Där blev det fika och umgänge runt köksbordet.... tills åskan började mullra.
Då fick jag bråttom hem.... så vi skulle hinna hem ifall det blev oväder.
 
 
 
 
Och nog blev det oväder allt!
Det åskade rejält ett tag och sen öppnade himlen sig och det ÖSTE ner regn.
Gudskelov så höll varken åskan eller regnet på så länge.
 
 
 
 
Mitt under ovädret kom Molly och hälsade på oss.
 
Hon och jag pysslade med cernitlera.
 
Sen var vi ute på altanen, där hon dansade för mig.....
 
 
 
 
 
 
 
Efter lite dans så ville Molly ut och hoppa på studsmattan.
Sagt och gjort!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Medans vi var ute så kom brorsan och hämtade hem Molly.
 
Efter det har jag bara varit hemma och inte gjort något speciellt.
Och nu är det dags att sova.....
 
Natti!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0