Barnvakt åt söti-pötisarna.......

Igår, sena eftermiddagen, var jag barnvakt åt söti-pötisarna.
Först var vi här hemma.... eller ja.... det var bara Molly som var här.
Nellie var hemma.
 
Sen mot kvällningen åkte jag och Molly hem till Nellie.
Johanna kom också efter ett litet tag.
 
Vi tittade lite på tv:n..... Johanna och Molly målade i målarböcker.....
vi satt och pratade.... vi poppade popcorn..... och sen blev det musik.
Molly uppträdde för mig och Johanna, med både dans och sång (hon mimade).
Jag fick också mima och dansa.
 
Jaaa-a.... tiden gick och till sist, vid kl. 22.15, kom brorsan och Lina hem.
Då var faster Jaana trött och det kändes skönt att få åka hem!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0