Blend, Marlboro eller Prince????........

Igår när jag var till frissan så märkte även hon att jag har börjat tappa hår.
Hon tyckte mitt hår kändes tunnare.
Hårhögen på golvet, efter klippningen, var också mindre nu än vad den brukar vara.
Hmmm.... få se hur dåligt håret blir innan det vänder igen???
 
Jag är även inne i en period då jag är så jävla röksugen igen!!!
Jag har börjat drömma om rökning.
I natt drömde jag om hur glad jag var när jag skulle köpa cigaretter...... och att
jag hade lite svårt att välja vilket märke jag skulle börja röka igen.
Sen när jag väl kom ut ur affären och tände på en cigarett.....ååååh, vilken befrielse jag kände.
Jag kände mig även lycklig, lugn och harmonisk.
 
Jag får hela tiden kämpa mot röksuget..... och försöka intala och övertyga mig själv vilka
nackdelar det faktiskt är att röka..... och hur jävla idiotiskt det skulle vara att börja röka igen.
Meeeen, samtidigt som jag försöker intala mig allt detta så kommer de "positiva"
känslorna med rökningen fram...... ja, sånna känslor som bara en rökare kan känna och förstå.....
eller med andra ord; känslor som en missbrukare, oavsett vad det är för missbruk,
bara kan förstå..... ja, det är vad jag tror i alla fall......
 
Ja, ja.... det är bara att kämpa på så länge man har ork, lust, energi och MOTIVATION till det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0