Igår och idag......

Igår orkade jag inte skriva något inlägg..... jag var så trött.....så
energilös.....slut...
 
Igår var jag i alla fall till jobbet, men idag har jag varit ledig.
Jag tog ledigt idag och på måndag....för att jag helt enkelt kände för det.
 
Igår på eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos
brorsan och dom.
Där blev det kaffe och en massa "Egypten-prat".
 
På kvällen fick vi besök av Helena.
 
Igår var det sista avsnittet på "Nybyggarna".
Jag hoppas dom gör några uppföljningsprogram på deltagarna....hur
det har gått för dom osv.
 
Idag är jag jättetrött!
Jag har legat på soffan och slötittat på tv:n sen jag vaknade vid 10-tiden.
Jag skulle lätt kunna lägga mig för att sova nu, jag känner mig så matt och slut.
Men, men....jag har nyss duschat för att eventuellt piggna till lite.... för senare på
eftermiddagen ska jag till gymmet "Må bättre" och skriva in mig där
och börja att träna där.
Inte för att jag känner för det nu när jag är så trött, men jag har lovat mig själv
och jag har även lovat Helena att jag ska till gymmet IDAG, på eftermiddagen.
Så då är det bara att försöka att orka masa sig dit......
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Hej Jaana, grattis! Det är en god beslut.
Jag gar i en sportklubb tva ganger i veckan och dansar line dance. Det är godt för min kondition och koordination. Min man började ga där i januari. Han gör gymnastik och styrketräning. Det är roligt att träna i gruppen.Lycka till!
Sabine

Svar: Hej Sabine!Tack för det uppmuntrade orden! :)

Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-03-07 @ 14:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0