Känns att jag har varit på gymmet.......

Så där ja!
Nu har jag varit ner på gymmet.
 
Helena var också med, fast hon tränade inget.
Hon var med som ett stöd för mig.... så att säga.
Vilket jag självklart uppskattade!
 
Stina (personal) som skrev in mig och som gick igenom de olika maskinerna
med mig, var hur trevlig och duktig som helst!
 
När Stina gick igenom de olika träningsmaskinerna så provade ju även jag på dom.
Och jag kan säga att det känns nu!!!
Ja, det kändes redan nere på gymmet.
Måtte jag inte få en jävulusisk träningsvärk.......
 
Efter genomgången/lilla träningspasset blev det soffhäng.... med kaffe
och en hel del prat med lite olika personer som fanns på plats.
Det var trevligt!
 
Som det känns nu så kommer jag nog att trivas på "Må bättre"...... allt
kändes bra idag.....miljön.... personalen.... folket nere på gymmet..... träningen.... osv.
 
Nästa träningspass blir på måndag......
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0