Ledig, men fullt upp.......

Idag har jag ju varit ledig från jobbet....och tur var väl det, för jag har haft fullt upp.
 
Började dagen, nästan i alla fall, med ett gympass.
Klockan 09.00 var jag nere på "Må bättre" med Helena.
När jag hade tränat färdigt satte jag mig i deras massagestol och fick mig en
omgång på 15 minuter.
Det kändes!
Jag fick ont i kroppen av träningen (ej träningsvärk, utan smärta), så när stolen knådade
mig på vissa ställen så gjorde det rejält ont..... men på vissa ställen kändes det bara skönt.
 
Få se hur kroppen känns imorgon????
 
Efter massagen satte jag mig i deras soffhörna och drack kaffe och stretchade lite.
Efter ett tag var vi många som satt vid soffhörnan och vi pratade och hade det trevligt.
Tiden den bara flög iväg och när jag väl lämnade "Må bättre" så var klockan 12.20!!
 
Hem och äta och duscha och göra iordning mig, för klockan 15.00 skulle jag
och Karina åka till Blötberget och till Blötbergsboden.
 
 
 
 
Vi (och resten av väv-gänget) var dit och handlade mattrasor.
Butiken var öppen endast för oss.
 
 
 
 
Vi blev även bjudna på kaffe med dopp.
Det var en trevlig tripp och jag var hemma igen strax efter kl. 18.00.
 
 
 
 
Jag handlade 10 kg mattrasor..... så nu har jag mycket att nysta.
Av trasorna ska jag väva löpare och mattor till Johanna.
Hon gillar ju dessa "retro färger".
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Det lär ju bli några nystan! :-) Skulle du tvätta dem först?

Svar: Hej Karina!Ja, det blir nog en heeel deeel nystan :)
Nej, jag ska inte tvätta dom först. Chansar på att dom inte fäller färg..."peppar, peppar..."

Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-03-11 @ 19:04:02
Postat av: Karina

Krympa kan de ju oxå göra.

2014-03-14 @ 09:35:08
Postat av: Karina

Krympa kan de ju oxå göra.

Svar: Ja, det förstås!Men nej, jag är för bekväm av mig och litar på att allt är som det ska.... både på gott och ont....

Kram!
jagjaana.blogg.se

2014-03-14 @ 09:35:09
Postat av: Karina

:-)

2014-03-15 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0