Lite nytt ang. min operation......

Jag har jobbat idag....även om jag har haft mycket bättre
arbetsdagar än vad jag har haft idag.
 
Jag har även varit på ett rehabmöte med försäkringskassan, min läkare
och en representant från jobbet.
Mötet hade vi för att jag blir snart utförsäkrad från FK och dom ville veta
hur jag hade tänkt mig ang, det....osv.....osv.
Mötet höll på i över en timme och i det stora hela så var det ett rätt så bra möte....ändå.
 
Senare på eftermiddagen var jag och Hasse förbi hemma hos Lars på kaffe.
 
Idag kommer även min bror med familj hem ifrån Egypten.
Dom har varit borta i en vecka och jag har redan hunnit sakna dom några gånger.
 
 
Lite om min GBP-operationen......så att säga.
 
Nu har jag stått still vad det gäller att gå ner i vikt.
Vägde mig förra veckan och då vägde jag exakt det samma som när jag vägde mig i januari.
 
Jag har fortfarande problem med att få i mig 1½ liter vätska.....jag kommer inte ens i närheten av det.
Jag har även problem med att våga äta allt....även om jag blir bättre och bättre på det.
 
Jag har vaknat några gånger på natten och kallsvettats och varit darrig.
Då har jag gått ner och ätit en Kesella.
Sen har jag mått bättre.
Läkaren (idag) trodde att det kunde vara för lågt blodsocker.....att jag helt enkelt
har fått i mig för lite energi under dagen.
 
Jag är fortfarande trött....för trött....och energilös.
Och vad det beror på? ja, det vet jag inte än.
 
Jag har även börjat att tappa lite hår.
Inga tussar eller så, men varje gång jag duschar så märker jag i badkaret att det blir
mycket hårstrån....mot vad det blev förr.
Naglarna har också blivit sämre....dom är sköra och går lätt sönder/av.
 
Jag fryser inte så där enormt mycket längre....så där ända in i benmärgen.
Men jag har blivit liiiiite mer frusen av mig mot vad jag har varit förr.
Ja, förr frös jag inte i första taget.
 
Ja, det var lite "nytt" ang. operationen.....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0