Norra Backa......

Så var denna helg snart slut.
Usch, vad fort dagarna går.... och helst en helg!
 
Mot kvällningen var det dags för Johanna att åka till Borlänge.
Jag och Hasse skjutsade henne dit.
 
Först var vi till Norra Backa i Borlänge.
Där var jag och Johanna in på affären Home.
Både jag och Johanna köpte örngott för 10:-/st.
Sen köpte jag en löpare med dalahästar på för 19:- kr.... det var ett öppningserbjudande....
vid köp av andra varor för 100:-.
Jag hann även in på Apoteket innan det stängdes.
Jag hade 4 minuter på mig inne i Apoteket.
Till sist var vi in på Coop och handlade.
Sen skjutsade vi Johanna till internatet och sen åkte vi hem.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0