Skönt med fredag.......

Skönt att det är fredag idag!!!!!
 
I natt har jag sovit dåligt.
Dels för att jag hade, och har fortfarande, ont i halva kroppen.
Jag var och tränade på gymmet igår, så där av smärtan (ej träningsvärk).
Sen fick jag gå upp vid 01-tiden och äta kvarg, för jag kallsvettades och darrade.
Usch, det är lite obehagligt och vakna till dessa symtom.
 
Några speciella planer för idag har jag inga..... inte just nu i alla fall.
Jag tar nog dagen som den kommer.... och ska jag göra något speciellt..... ja,
då får det bli spontant.....
 
Är på jobbet just nu och gör min "plikt" här..... ja, och lite utöver det.... 
som till exempel detta inlägg...... som nu tar slut här.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0