Soligt och varmt.......

 
Idag har vi haft härligt väder..... soligt och varmt.
 
 
 
 
På eftermiddagen cyklade jag och Hasse en liten runda.
Det var folk överallt.... folk som var ute och njöt av solen.... folk
som höll på i sina trädgårdar eller satt och fikade och njöt av solen.... folk som var ute och gick,
cyklade, åkte moppe eller motorcykel..... folk som bytte däck på bilar..... osv.
 
 Vi stannade till vid brorsan och dom.
Där var hela familjen ute.
Kidsen hoppade hopprep och Marko och Lina satt och njöt av solen.
 
 
 
 
Vi satt på baksidan av huset..... i lä.... och drack kaffe och umgicks.
I början var det skönt, men sen blev det för varmt.... åt mig i alla fall.
Ja, det blev så varmt så jag blev lite illamående.
 
Efter kaffepausen hos brorsan och dom cyklade jag och Hasse hem till
mina föräldrar och hälsade på.
Johanna var också där och hälsade på.
Sen cyklade vi hem och kvällen har vi tillbringat här hemma i lugn och ro.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0