Tittat på bilar.......

Förmiddagen var vi hemma.
 
På eftermiddagen åkte jag, Johanna och Hasse till Borlänge.
Vi skulle skjutsa Johanna till internatet, men före det så var vi först till.......
 
 
 
 
...... "Mats Bilar" och tittade på begagnade bilar.
Johanna är ute efter en mindre bil till en billig peng.
Men vid "Mats Bilar" hittade vi ingen.
 
 
 
 
Sen var vi till Kupolen.... en snabbis.
 
 
 
 
Den enda affären som jag var in på, var "Jack and Jones".
Där handlade jag kläder åt Mattias.
Ungen vill ju inte åka och handla själv, så då får väl jag försöka att handla åt honom.
Tyvärr, så bryr han ju inte nå om kläder.... inte på något vis.
Nu är det bara att hoppas att allt passar och att det duger åt honom.
 
 
Efter Kupolen åkte vi till Falun.
Där skulle vi titta på en bil som Johanna hade sett på en annons på Blocket.
När vi kom fram till stället fick vi vänta på själjaren.
Jag fick på en gång en dålig magkänsla.....varför?.... ja, det vet jag inte?
Det kändes bara inte bra.
Och jag tror att min magkänsla var rätt.
För säljaren (som var en firma) dök aldrig upp till den utsatta tiden.
När vi ringde honom så sa han att hans kompanjon skulle dyka upp när som helst.
Och det dök upp en tjomme..... som inte kändes bra.
För han sa så mycket konstigt..... visste inte riktigt vad han pratade om.... eller så
trodde han att vi var helt "bakom flötet" och att det gick att säga vad fan som
helst så skulle vi tro på det.
Nä, där blev det inga bilaffärer gjorda!
 
Vi åkte tillbaka till Borlänge och till Coop Forum.
Johanna skulle handla mat.
 
Sen skjutsade vi Johanna till internatet och själva åkte vi hem.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0