Bekantat mig med kameran.......

Idag har jag gått upp på heltid, på jobbet.
Det känns väl så där.....
Men det är bara att hoppas att det går bra..... och det vet jag ju inte
förrens jag provat det.
 
Innan arbetsdagen var slut, så var jag helt slut.
Och för att inte somna på soffan när jag kom hem, var jag och Hasse
hem till brorsan och tittade på hans terassbygge.
 
Brorsan hade nästan snickrat färdigt terassen.
Molly var också ute så hon och jag umgicks nästan hela tiden.
Vi pratade.... kastade boll till varandra....och lekte "Let´s Dance".
 
Sen har jag bara varit hemma.
Jag har bland annat bekantat mig med min nya kamera.... ute i trädgården.
Jag är inte riktigt "vän" med den än......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Det ser ut som i var trädgard men äppleträder blommar redan. Vi har ocksa jordgubbar och blommor som ni.
Hajo har plantat potatiser och jag har gjörd lökar, morötter och örterna i jorden. Sista vecka hade vi frost och det var kallt men nu blir det varmare. Det fattas regnet, det är för torrt.
Häslningar
Sabine

Svar: Hej Sabine!Vi har just nu kallt här och precis just nu regnar det.
Vissa nätter har vi haft frost....brrrr.
Jag hoppas att vi också snart får det varmare :)

Kram Jaana
jagjaana.blogg.se

2014-05-05 @ 22:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0